Metodiskā darba tēma – “Efektīva mācību stunda”:
2018./2019.m.g. – “SR (sasniedzamais rezultāts) un AS (atgriezeniskā saite)”
2019./2020.m.g. – “Jēgpilni uzdevumi ceļā uz sasniedzmo rezultātu”
2020./2021.m.g. – “Skolēna atbildības veicināšana mācību stundā SR sasniegšanā”
2021./2022.m.g. – “Diferenciācija un individualizācija ikdienas mācību procesā skolēnu mācību motivācijas veicināšanai un vēlmei mācīties atbilstoši savām spējām”
Metodiskā darba mērķis – paaugstināt mācību stundas efektivitāti, balstoties uz skolēnam piemērotu mācību stundā sasniedzamo rezultātu un skolotāju sadarbību.
Uzdevumi:
- Turpināt īstenot jauno pamatizglītības izglītības standartu un mācību programmas 1.,2., 4.,5. un 7.,8. klasēs
- Organizēt darbu stundās, kas vērsts uz sasniedzamo rezultātu un ikviena skolēna aktīvu līdzdalību mācību procesā.
- Īstenot skolotāju sadarbību, lai nodrošinātu vienotu pieeju skolēnu prasmju attīstīšanā.
- Dalīties pieredzē un izvērtēt izaicinājumus jaunā mācību satura ieviešanā.
Metodiskais darbs tiek organizēts gan mācību priekšmetu jomu ietvaros, gan pedagogu savstarpējās mācīšanās grupās.
Mācību priekšmetu jomas:
- matemātikas mācību joma,
- dabaszinību mācību joma,
- tehnoloģiju mācību joma,
- valodu mācību joma,
- sociālā un pilsoniskā mācību joma,
- Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslas mācību joma,
- Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma.
Metodiskā darba virzieni:
