Rīgas 69. pamatskolas vienotais mācību un audzināšanas process
Misija – Rīgas 69. pamatskola ir Kurzemes rajona skola, kas nodrošina kvalitatīvu vispārējās pamatizglītības apguvi un personības izaugsmi ikvienam izglītojamajam, īstenojot iekļaujošo izglītību. |
Vīzija – Rīgas 69. pamatskola nodrošina ikvienam izglītojamam zināšanu, prasmju un kompetences pilnveidi un personības izaugsmi, izmantojot pārmaiņu procesa “Līderis manī” (LiM) stratēģijas un nodrošinot izglītības sekmīgu turpināšanu. |
Rīgas 69. pamatskolas stratēģiskie mērķi un uzdevumi (2022.-2025.)
- Izveidot iekļaujošu izglītības vidi sekmīgai izglītības programmas un interešu izglītības programmu īstenošanai; iekļaujošās izglītības subjekts ir ikviens izglītojamais (joma “Iekļaujoša vide”).
- Attīstīt izglītojamo zināšanas, prasmes un kompetences sekmīgai izglītības turpināšanai (joma «Kvalitatīvas mācības»).
- Dot iespēju izglītojamiem izprast un praktizēt valstij un sabiedrībai būtiskas vērtības un tradīcijas (joma “Atbilstība mērķiem”, kritērijs «Kompetences un sasniegumi»).
- Sekmēt izglītojamo pašvadību, izmantojot pārmaiņu procesa “Līderis manī” stratēģijas.
- Veidot demokrātisku un iekļaujošu sabiedrību, īstenojot vienotas skolas pieeju pedagoģiskajā procesā.
Rīgas 69. pamatskolas audzināšanas darba prioritātes (2022.-2025.)
- Veicināt izglītojamo sevis apzināšanos un pozitīvu pašvērtējumu.
- Veicināt izglītojamo spēju brīvi un patstāvīgi domāt, attīstot kritisko domāšanu.
- Veicināt izglītojamo nacionālās identitātes un valstiskuma apziņu.
Rīgas 69. pamatskolas 2023./2024. mācību gada prioritātes
Prioritāte | Sasniedzamie rezultāti kvantitatīvi un kvalitatīvi |
1. Skolas darbības transformācija uz mācīšanās organizācijā darbības pamatprincipiem | a) kvalitatīvi – iesaistīt pedagogus savstarpējā mācību stundu vērošanā un vēroto stundu analīzē b) kvantitatīvi – 90% pedagogu iesaistīti savstarpējā mācību stundu vērošanā |
2. Atbalsta nodrošināšana ikvienam izglītojamam atbilstoši viņa spējām un vajadzībām | a) kvalitatīvi – tiek nodrošināti atbalsta pasākumi ikvienam izglītojamam atbilstoši viņa vajadzībām (konsultācijas – individuālās konsultāciju lapas, grupu konsultāciju plānošana pa līmeņiem, skolēnu individuālie plāni, skolēnu individuālo vajadzību apkopojums; tekstpratības attīstīšana; tekstpratības diagnostika 2., 6. un 9. klasēs) b) kvantitatīvi – pieaug pedagogu palīgu un citu atbalsta pasākumu apjoms par 30 % |
3. Kompetenču pieejas ieviešana mācību un audzināšanas procesā | a) kvalitatīvi – “Līderis manī” principu izmantošana mācību un audzināšanas procesa diferenciācijā un individualizācijā b) kvantitatīvi – pieaug izglītojamo sasniegumi valsts pārbaudes darbos, sasniedzot Rīgas pilsētas vidējos rādītājus (sasaistīt ar individuālo atbalsta nodrošināšanu, VPD rezultātu analīzi un secinājumiem, atgriezeniskās saites sniegšanu vecākiem u.c.) |
Skolas pasākumu plāns ŠEIT